Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Placówka funkcjonuje w godzinach od 6.30-16.30

Klub załatwia i przyjmuje sprawy dotyczące opieki, wychowania i edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

dokumentację kancelaryjną

dokumentację kadrową i finansową wg odrębnych przepisów w godzinach 8:00-15:00

Sprawy prowadzone przez Klub

  1. Opieka ,wychowanie i edukacja:
    • zapisy dzieci do Klubu
    • prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych, w oparciu o roczny plan pracy.
    • prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów, świadczeń i wniosków.
  2. Sprawy administracyjne:
    • pobieranie opłat za świadczenia Klubu
    • wydawanie zaświadczeń
    • wydawanie zarządzeń
  3. Sprawy kadrowe:
    • sprawy kadrowe opiekunek
    • sprawy kadrowe pracowników administracji i obsługi .
  4. Sprawozdawczość:
    • sprawozdania
    • raporty
  5. Archiwum:
    • akta osobowe pracowników
    • zarządzenia wewnętrzne Kierownika Klubu
  6. Finanse klubu:
    • Sprawy dotyczące funkcjonowania finansów placówki są prowadzone przez Administrację Placówek Oświatowych w Gorzkowicach

Tryb załatwiania spraw:

  1. Przyjęcie lub wypisanie dziecka z klubu , zaświadczenia, wydawanie decyzji, sprawy organizacyjne, wnioski, skargi : kierownika Klubu (w godzinach 8:00 - 15:00)
  2. Odpłatność za klub: intendent w ustalone dni każdego miesiąca (informacja na tablicy ogłoszeń)
  3. Informacje o dziecku: rozmowa z kierownikiem lub opiekunkami Klubu.

Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

Podmiot udostępniający informację:
Samorządowy Klub Dziecięcy w Gorzkowicach
odpowiada: Agnieszka Sobczyk
data: 06-07-2022
wytworzył: Agnieszka Sobczyk
data: 06-07-2022
data: 06-07-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 06-07-2022 - Edycja treści
  • 19-11-2020 - Edycja treści
  • 07-10-2020 - Edycja treści
  • 16-09-2020 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 86