Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Organizacja

  1. Ze świadczeń Klubu Dziecięcego mogą korzystać dzieci od 1 do 3 lat życia, czyli do osiągnięcia wieku przedszkolnego. Opieka może być sprawowana do ukończenia roku szkolnego, w którym dziecko ukończy 3 życia rok lub w przypadku, gdy niemożliwe lub utrudnione jest objęcie dziecka wychowaniem przedszkolnym – 4 rok życia.
  2. Samorządowy Klub Dziecięcy w Gorzkowicach , zwany dalej Klubem dysponuje 13 wolnymi miejscami i 17 w ramach projektu pt . „Utworzenie Dodatkowych miejsc opieki w Samorządowym Klubie Dziecięcym w Gorzkowicach” współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Poorytetoa X „Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie”. „Działanie X.1 „Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3.
  3. Klub funkcjonuje cały rok szkolny w dni robocze od poniedziałku i piątku z wyjątkiem przerwy wakacyjnej, określoną zarządzeniem przez Kierownika Klubu w uzgodnieniu z Wójtem.
  4. Samorządowy Klub Dziecięcy jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 –16.30 do 10 godzin .Przyprowadzanie dzieci do Klubu odbywa się do godz. 8.00.
  5. Dziecko w Klubie Dziecięcym może przebywać bezpłatnie maksymalnie do 5 godzin dziennie lub poprzez zdeklarowany czas w umowie powyżej 5 godzin- uiszczone opłatą.
  6. Klub Dziecięcy jest nieczynny we wszystkie dni świąteczne tzw. czerwone kartki kalendarza,
    te dni nie podlegają odpisom z czesnego miesięcznego.
  7. Placówka zastrzega sobie możliwość organizowania dni dyżurowych, które wypadają w okresach „między świątecznych” lub w dniach poprzedzających święto , tzw. „długie weekendy”. Informacja o dyżurach zostanie powieszona na tablicy ogłoszeń na minimum 2 tygodnie przed wyznaczoną datą. Dyżury prowadzone są od 6.30 -16.30.
  8. Dzieci mogą być odbierane tylko przez rodziców lub za pisemną zgodą rodziców, dziecko może być odebrane przez dorosłą pełnoletnią osobę, imiennie upoważnioną, wpisaną do obowiązującego upoważnienia do odbioru dziecka z Klubu Dziecięcego.
  9. Organizację pracy Klubu określa ramowy rozkład dnia ustalony przez Kierownika. Na podstawie ramowego rozkładu dnia opiekunowie , sprawują opiekę nad dziećmi. Ramowy rozkład dnia zawiera ustalenia o charakterze organizacyjnym, tj: godziny pracy Klubu, godziny posiłków, harmonogramem zabaw i ćwiczenia ruchowych, nauka rymowanek i wyliczanek - zabawy paluszkowe - zajęcia plastyczne, manipulacyjne, leżakowanie. Przygotowanie do wyjścia na świeże powietrze, zabawy dowolne, tematyczne.
  10. Czas pobytu dziecka w Klubie określają rodzice (prawni opiekunowie) w karcie zgłoszenia dziecka do Klubu.

Bezpieczeństwo dzieci jest naszym priorytetem i dlatego konieczne jest odbieranie dzieci z Klubu wyłącznie przez rodziców(opiekunów prawnych) lub inne pełnoletnie osoby upoważnione przez rodziców.

Podmiot udostępniający informację:
Samorządowy Klub Dziecięcy w Gorzkowicach
odpowiada: Agnieszka Sobczyk
data: 04-04-2022
wytworzył: Agnieszka Sobczyk
data: 04-04-2022
data: 04-04-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 04-04-2022 - Edycja treści
  • 05-10-2020 - Edycja treści
  • 16-09-2020 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 158