Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kierownik

Funkcję Kierownika i opiekuna dziecięcego w Samorządowym Klubie Dziecięcym pełni: Anna Jarosińska

Oświadczenie majątkowe znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Gorzkowice

Zakres obowiązków i uprawnień i odpowiedzialności Kierownika i opiekuna Samorządowego Klubu Dziecięcego:

  1. Kierowanie bieżąca pracą w Samorządowym Klubie Dziecięcym.
  2. Opracowanie dokumentacji: Regulaminu, karty zgłoszeniowej i informacyjnej, umów dla rodziców.
  3. Organizowanie prawidłowego funkcjonowania placówki, kierowane i odpowiedzialność za jej prawidłowe działanie oraz wykonywanie zadań statutowych.
  4. Zarządzanie infrastrukturą, przeglądy mienia i wyposażenia oraz podejmowanie odpowiednich działań , aby placówka była bezpiecznym miejscem dla dzieci, pracowników.
  5. Organizacja pracy w Samorządowym Klubie Dziecięcym(godzin funkcjonowania, planu dnia, tygodniowego rozkładu zajęć, zaopatrzenia, dostaw posiłków itd.), odpowiedzialność za jej sprawny i prawidłowy przebieg.
  6. Prowadzenie rekrutacji i oceny pracowników. wyszukiwanie odpowiedniej kadry oraz organizacja, kierowanie i nadzorowanie działań opiekunów dzieci w zakresie świadczenia opieki nad małymi dziećmi.
  7. Organizacja i prowadzenie współpracy z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci uczęszczających do Samorządowego Klubu Dziecięcego.
  8. Monitorowanie postępów dzieci oraz przeprowadzanie konsultacji z rodzicami/opiekunami prawnymi.
  9. Inne czynności niezbędne dla prawidłowego działania placówki oraz zadania zlecone przez organ założycielski.
  10. W czasie nieobecności Kierownika Klubu Dziecięcego jego bieżące obowiązki przejmuje wskazany pisemnie przez niego pracownik.
  11. Kierownik Klubu Dziecięcego opracowuje zakres obowiązków,odpowiedzialności i uprawnień na poszczególne stanowiska pracy.
  12. Sprawowanie opieki nad dziećmi w warunkach bytowych zbliżonych do warunków domowych: reagowanie natychmiast na każdy płacz i wołanie dziecka, pełen troskliwości stosunek do dzieci, łagodne i wyrozumiałe ich traktowanie.
  13. Sprawowanie należnej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej.
  14. Planowanie i przeprowadzanie zajęć zabawowych z elementami edukacji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka, ponoszenie odpowiedzialności za ich jakość.
  15. Planowanie i przeprowadzanie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka właściwy dla jego wieku.
  16. Inicjowanie i organizowanie imprez o charakterze wychowawczym, kulturalnym i rekreacyjno-sportowym.
  17. przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do pracy z przydzieloną grupą wiekową.
  18. Karmienie dzieci w wyznaczonym rozkładem dnia godzinach.
  19. Odpowiednie przygotowanie dzieci do odpoczynku i korzystania ze świeżego powietrza.
  20. Kontrolowanie stanu zabawek i pomocy wychowawczych, czuwanie nad ich właściwym używaniem, zachowanie zasad BHP, dbałość o ład i porządek w sali pobytu dzieci oraz innych pomieszczeniach Samorządowego Klubu Dziecięcego.
  21. Stosowanie twórczych i nowoczesnych metod pracy, dostosowanych do wieku dzieci.
  22. Uczestnictwo w pracach z opiekunami oraz organizacja spotkań z rodzicami/opiekunami prawnymi.
  23. Odpowiedzialność za życie i zdrowie podopiecznych Samorządowego Klubu Dziecięcego podczas pobyty w Klubie Dziecięcym oraz zabawy na placu zabaw, spacerów, wycieczek poza jej teren.
  24. Wspieranie i współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci w zakresie podejmowania działań opiekuńczych i wychowawczych.
Podmiot udostępniający informację:
Samorządowy Klub Dziecięcy w Gorzkowicach
odpowiada: Anna Jarosińska
data: 22-09-2023
wytworzył: Anna Jarosińska
data: 22-09-2023
data: 22-09-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 22-09-2023 - Edycja treści
  • 30-09-2020 - Edycja treści
  • 16-09-2020 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 329